ODA SEÇİMLERİNDEN SONRA BAŞKAN TOSUN’DAN NEZAKET ZİYARETİ « 10Balikesir

7 Haziran 2026 - 08:19

ODA SEÇİMLERİNDEN SONRA BAŞKAN TOSUN’DAN NEZAKET ZİYARETİ

ODA SEÇİMLERİNDEN SONRA BAŞKAN TOSUN’DAN NEZAKET ZİYARETİ
Son Güncelleme :

19 Mart 2022 - 11:53

Bandırma Belediye Başkanı Tolga Tosun, oda seçimlerinin ardından Bandırma Tuhafiyeciler Manifaturacılar ve Kırtasiyeciler Odası’nı ziyaret etti.

Bandırma Belediye Başkanı Tolga Tosun, Bandırma Tuhafiyeciler Manifaturacılar ve Kırtasiyeciler Odası Başkanı Adnan Gemici ve yönetim kurulu üyeleri ile bir araya geldi. Burada bir takım açıklamalarda bulunan Başkan Tolga Tosun, yapılması planlanan pazar yerleri ile ilgili son gelişmeleri de paylaştı.

Odası Başkanı Adnan Gemici “Belediye başkanımız seçildiği günden beri uyum içerisinde çalışıyoruz. Odamıza ve üyelerimize vermiş olduğu destekten dolayı minnettarız. Kendisinin çok güzel çalışmaları var. Hangi sorunumuzla kapısını çalsak, bize hiç “hayır” demedi. Biz Tolga Başkanım ile çalışmaktan gerçekten çok mutluyuz,” dedi.

Başkan Tolga Tosun ise, “Genel kurullarını tamamlayan esnaf odalarımızı ziyaret ediyoruz. Şehri beraber yönetmeye çalışıyor, yanlarında olmak istiyoruz. Aynı zamanda da oda üyelerinin sıkıntılarını da çözmeye önem veren bir anlayıştayız. Yerel yönetim olarak sorunları çözmek için odalarımızla birlik içindeyiz,” ifadesinde bulundu.

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.