MANSUR YAVAŞ: ” 14 MAYIS’A KADAR İZNE AYRILACAĞIM VE BELEDİYEDEN MAAŞ ALMAYACAĞIM” « 10Balikesir

10 Haziran 2026 - 18:53

MANSUR YAVAŞ: ” 14 MAYIS’A KADAR İZNE AYRILACAĞIM VE BELEDİYEDEN MAAŞ ALMAYACAĞIM”

MANSUR YAVAŞ: ” 14 MAYIS’A KADAR İZNE AYRILACAĞIM VE BELEDİYEDEN MAAŞ ALMAYACAĞIM”
Son Güncelleme :

09 Nisan 2023 - 14:11

TV100’de Uğur Dündar’ın programına katılan Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mansur Yavaş, Dündar’ın seçim çalışmalarında belediye bütçesini kullanacak mısınız? sorusuna yanıt verdi.

Uğur Dündar: “Seçim çalışmalarında Ankara Büyükşehir Belediyesi’nin imkanlarını kullanacak mısınız? Mansur Yavaş: “Pazartesiden itibaren maaş almadan izne ayrılıp tamamen kendi imkanlarımla propaganda yapacağım.”

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.