MANYAS’TA MUHTARLAR GÜNÜ KUTLANDI « 10Balikesir

27 Haziran 2026 - 23:51

MANYAS’TA MUHTARLAR GÜNÜ KUTLANDI

MANYAS’TA MUHTARLAR GÜNÜ KUTLANDI
Son Güncelleme :

20 Ekim 2021 - 11:17

Manyas ilçesinde de muhtarlar günü törenlerle kutlandı.

Muhtarlar Günü nedeniyle Manyas Muhtarlar Derneği Başkanı Mustafa Kabadayı Cumhuriyet Meydanında bulunan Atatürk Anıtına çelenk sundu. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı sonrası ise Muhtarlar Derneği Başkanı günün anlam ve önemiyle ilgili yaptığı konuşma da “Osmanlı döneminde 19. yüz yılda Devlet-halk ilişkilerinin iyileştirilmesi amacıyla merkezi idarenin bir parçası olarak kurulan yardımcı örgütlerden birisi de muhtarlık ve ihtiyar heyetidir. Muhtarlar kurumlarda, Bakanlıkların ve Genel Müdürlüklerin il ve ilçe kuruluşları ile Belediyelerde mahallelerinin temsilcileridir.”

Tören sonrası toplu fotoğraf çekimi yapılırken, tören Belediye Kültür salonunda Belediye Başkanı tarafından muhtarlar onuruna verilen yemek ve Kaymakam Çelik’in muhtarların sorunları dinlemesiyle son buldu.

 

YORUM YAP

YASAL UYARI! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen kişiye aittir.